Digitale pancarte: Digitale pancarte: Bevolkingsonderzoek Borstkanker
De digitale pancarte met het campagnebeeld van het Bevolkingsonderzoek Borstkanker kan je projecteren op een scherm in het gemeentehuis, wachtzaal of apotheker. Op de pancarte lees je de basisinformatie over het Bevolkingsonderzoek Borstkanker. Het campagnebeeld, de slogan: 'Wij doen het. En wat doe jij?' en de verwijzing naar www.bevolkingsonderzoek.be herinneren aan het belang van een vroege opsporing van de ziekte.
Voor wie?
Vrouwen van 50 tot 69 jaar, de doelgroep van het Bevolkingsonderzoek Borstkanker.
Wie kan met dit materiaal aan de slag?
Gemeenten, OCMW's, lokale dienstencentra, huisartsen, apothekers, welzijnsorganisaties, verenigingen, ...
Waarom?
Elk jaar wordt in Vlaanderen bij 6000 vrouwen borstkanker ontdekt. 8 op 10 vrouwen overleven de ziekte, dankzij vroege opsporing en geïndividualiseerde behandeling. Met de pancarte zet je het Bevolkingsonderzoek Borstkanker in de kijker.